fredag 28 november 2014

4.December: Handledning (ej obligatoriskt)

Igår var sista delen av årets föreläsningsserie med en strålande föreläsning av Go Hasegawa, som sammanfattade väldigt bra vad arkitektur kan vara och vad som pågår i den internationella arkitekturscenen.
Kort sammanfattat att arkitekterna har återfunnit sitt intresse för stadens kontext och de grundläggande elementen av arkitekturen: rum,ljus, vyer och människan i samspel med detta.

För de som vill ha handledning på Torsdag 4. December, så finns jag från kl 17 på KTH-A.
Vi sitter antagligen i Cafeterian, eller i lärarrummet mittemot biblioteket, om det är för stökigt i cafeterian.
Maila mig gärna innan om ni vill ha handledning och vilken tid ungefär, så gör jag ett schema och ni slipper vara där hela tiden. Maila mig gärna ett utkast på texten om ni vill. innan.

Schema: 
17-1730 Susan Strömbäck
1730-18 Stefan Johansson 
18-1830 Annica Carlmark
1830-19 Ossian Lindhoff

/S

Förresten har min text om visualiseringar nu kommit i tryck
 i RUM http://www.tidskriftenrum.se/senaste-numret/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar